Monday, October 18, 2010

Cevizli Örgü Tatlısı


malzeme
  • 1 çay bardak süt
  • aldigi kadar un
  • 1 çay bardak eritilmiş margarin
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 limon kabugu rendesi
  • Ceviz ici icin dise dokunur cekilmis
 Şerbeti için
  • 2 su bardak toz şeker
  • 2 su bardak su
  • Çeyrek limon suyu
 hazirlanisi

  • Cevizi dise dokunur sekilde rondodan gecirip ic  harci icin ayirin.
  • Tüm malzemeleri karıştırılıp kulak memesi yumuşaklıgında hamur yugrulur.
  • Hamurunuzuzdan ceviz böyülügünde bezeler edin.
  • Küçük bezeler oval şeklinde elinizle acip düzeltilir.
  • Bıçak yardımıyla  kenarlarina esit sekilde 3-4 kesikler ortaya varmayacak sekilde kesikler  atılır.
  • Ortasına ceviz  veya finfikda kullana bilirsiniz .
  • Önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzerleri pembeleşene kadar kızartılır.Daha önceden hazırlanıp sogutulmuş şerbet üzerine gezdirilir .Elvan arkadasim  hazirladi bu nefis tatliyi.

1 comment:

  1. Benim blogum benim emegim benim tariflerimi kimseye izinsiz yayinlama hakkini vermiyorum.
    Bu blogu acarken yemin verdiniz söz verdiniz .Asla kimsenin emeklerine saygisizlik etmeyeceginize dahil ama tutmadiniz .Kendizde emek harcayip kendi tariflerinize yayinlamak yerine hirsizligi sectiniz sizi sikayet ediyoruz ve en kisa zaman da mahkemede görüsecegiz .Korkmayin en kisa zamanda sizin evinizin adresine kadar elimizde olacak .Hirsizligin bedeline gelince ben ce bir internetten arastirin ne yapmissiniz kendinize .

    ReplyDelete