Thursday, July 8, 2010

PAPAGAY KEK ..Papageienkuchen

papagay kek
malzeme
  • 300 gram margarin
  • 300 gram toz seker
  • 300 gram un
  • 5 tane yumurta
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1,5 tane kabartma tozu
  • yarim limon suyu
  • Gida boyasi kirmizi ,yesil renk (ispanak ve ya fisne suyuda kullana bilirsiniz.
  • 1/4 L süt
  • 2 yemek kasik kakao

üzerine

  • 150 gram pudra sekeri
  • 3-6 damla limon suyu
  • 1 yemek kasik su
  • pasta sekerlemesi renkli

hazirlanisi

  • Margarin ve yumurtayi beraber miserle cirpin.
  • Toz sekeri ,süttü de ilave edip devam cirpin.
  • Limon suyunu , vanilya ve kabartma totunuda katip iyice cirpin.
  • Malzemeyi ayri kaselere 4 de bölün.
  • Gida bayanizi karistirin.
  • Ben kakao ,sade ,kirmizi toz ve yesil gida boyasi kullandim.
  • Kakao sekersiz pastalara katilan kara kakao yu kullandim.
  • Kalibiniza firin kegidi koyup 1 er kepce koyun renklendirdiginiz kivamdan kepceyle sirayla sagli sollu tepsiye katin.
  • Ben orta boy bor cam tepsi kullandim 35 x 28 cm kalip .
  • Kek kalibindada oluyor.
  • 180 derecede
  • 20 25 dakika önceden isitilmis firinda pisirin.
  • Soguyunca üzerine limonsuyu ve su ile pudra sekerini karistirin kekin üzerine fircayla sürüp sekerlemeleri sepileyin.
  • Afiyetler olsun.

No comments:

Post a Comment