Wednesday, July 15, 2009

Elma soslu Bademli puding

ELMA SOSLU BADEMLI PUDING
malzeme 5 lisilik

  • 2 pakket vanilya li puding
  • 1 su bardagi kabuklari soyulmus badem kiriklari
  • süt puding paketin üzerinde ki tarif miktari
  • 4 yemek kasik seker
  • alma aromali sos jel

yapilisi

  • Puding üzerinde miktari yazdigimiktarda süt kullandim .
  • Sekeri 4 kasik kullandim cünkü paketin icindede seker karisimi var yeterli geliyor.
  • Tencereye sütdü ve sekeri koyup karistirdim .
  • Vanilyali puding tozunuda ilave edip iyice cirptim .Ocagin üzerine tencereyi koyup icine bademmide ilave ettim.
  • Kisik ateste yavas yavas kaynayan deyince karistirdim .
  • Kaselerin icine koyup üzerlerine diyer ocagimin üzerinde .
  • Yarim litre gram suya elma aromali tozu ilave edip atesin üzerinde kaynattim .Hazirladigim elma aromali jeli kaynar kaselerin üzerlerine 1 er kepce ilave edip buzdolabinda 1 saat kadar soguma sini bekledim .
  • Sogumus pudingimi servis tabaklarimin üzerlerine tes cevirdim .
  • Badem kiriklarinda üzerinede kullandim.
  • 5 tane kaseye tam geldi.
  • Afiyet olsun .
  • Yaz günlerinde serinletici bir tatli

No comments:

Post a Comment