Sunday, March 29, 2009

sigara böreyi

CEVIZLI SIGARA BÖREYI
malzeme :23 tane hazir ücgen yufga
  • 400gram kadar böreklik peynir
  • 1 su bardak cekilmis ceviz
  • maydanoz
(tuz koymadim peynirimin tuzu yeterli)
Icine sürmekicin
  • 1 kase yogurt
  • 2 tane yumurtayi cirp ve yufkalara fircaylan sür .
  • Malzemeden koyup incecik sar .
  • Aycicek yagda kizart.
  • Kizarmis börekleri önce pecetekegidin üzerine alip yagi süzülsün.
Afiyeler olsun
  • Bu tarif BANA ait ben butarifi en cok yaptigim tariflerin arasinda.
  • Cok leziz bir tarif.


FINDIKLI ve CIKOLATALI MAFFINGSLER
  • 3 tane yumurta
  • 1 cay bardak aycicek yagi
  • 125 gram margarin
  • 2 cay bardak süt
  • 3 cay bardak un
  • 259 gram pudra sekeri
  • 1 fiske tuz
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane kabartma tozu
  • 250 gram findik( iyice rondaile cekilmis)
  • ve icine koymak icin kücük gofletli cikolatalar
yapilisi
  • derin bir kaba yumurtalar ali üzerine pudra sekerini ekleyip iyice cirpilir.
  • Yagi ,magarini,sütüde ilave edip devam cirp.
  • Sonra diyer malzemeleride ilave edip iyice cirp
  • Kegit formlara 3 er yemek kasigi harctan koy.
Üzerlerine
  • 1 er tanegofletli cikolata.
  • 175 derece firina sür
Afiyet bal seker olsun .
Bana ait bir tarif deneyince nekadar güzel ve leziz oldugunu göreceksiniz.
Icindeki cikolata eriyor ama goflet citir,citir kaliyor



FELT SALATASI
malzeme feltsalata iyice yikanir ve üzerine
yagin icine 1 ciye düvülmüs sarimsak ve tuz ila ve edip
üzerine yineceyi zaman katip karistirin . Türkce bu yesilligin ismini bilmiyorum kusuruma bakmayin
AFIYET OLSUN


No comments:

Post a Comment