Thursday, December 10, 2009

TERÖRÜ LANETLIYORUM


TÜM TÜRK ULUSUNUN BASI SAG OLSUN

Bu vatan NE MUTLU TÜRKÜM DIYENLERIN hep de ögle kalacak
Yine yüreklerimize ates düstü .Artik birseyler yapin terör bitsin taha kac annenin yüreyi yanacak yeter artik .Nütfen baka bilecegimiz egite bilecegimiz kadar cocuk edelim .Dogurmak yetmiyor egitelim okula gönderelim 16 yasina gelince salmayalim Köpek sürüsüne .
Ben aslinda karsiyim blogumda tariflerimden baska bir seyler yazmaya .
Ama malesef okadar sinirliyimki yerter artik diyorum .
Ben uzun zaman dir almanyada yasiyorum dönercide calisan bir arkadasim sakin Döner aldiginiz yerlere dikkat edin pkk ya yardim gönderiyor kürtler deyince 5-6 senedir asla hicbir alis verisimi ne olursa olsun aldigim yerlere dikat ediyorum.
Tabiki her kürt yardim etmiyor her kürt pkk li deyil bunu bilemeyiz ama bir kurusum o paranin icine girerse diye nolur hepimiz dikkat edelim
Bu vatan bizim hepimizin ne mutlu türküm diyenlerin insan gibi yasayalim

GECMISI OLMAYANLARIN GELECEGI ASLA OLAMAZ olmayacakta

Bayragimiz in altinda yasayan tüm insanlari kardes bildik cerkezi ,kürdü, lazi ,ermenisi,yahudisi , biz hepimiz bir bütünüz inanilmaz güzel bir memleketimiz var havasi suyu o memlekete hep birlikte sahip cikalim
Bir yanlisim oldusa affiniza siginiyorum sevgiler Gülcan


HUZURLA UYUYUN MEKANINIZ CENNET OLSUN
BIZIM iCIN BU VATAN iCIN VEFAT ETTINIZ HAKKINIZI HELAL EDIN

No comments:

Post a Comment