Tuesday, April 13, 2010

´´´´Adini Sen koy ´´´´ GÜNDOGDU, yu gönderiyorum...CIKOLATALI KEK

GÜNDOGDU
malzeme
  • Yarim muz
  • 1 tane cilek
  • Bir dilim cikolatali kek
  • 2 yemek kasik cikolatali kirem santi
  • 1 cay kasik kahve
  • 2 yemek kasik nutella
  • 1 yemek kasik aycicek yagi
  • 1 yemek kasik süt
  • 1 tutam hindistan cevizi kiriklari

hazirlanimi

  • Asagidaki kek pisince soguduktan sonra kücük dilimleyip ortasindan bölün.
  • Kirem satiyi soguk sütle cirpip icine cikolata kiriklar katip karistirdim.
  • Kekin arasina kirema kasikla yoyup üzerine muz dilimleri yerlesirdim.
  • Diyer keki üzerine ilave ettim.
  • Kahve ,yag ,süt ve cikolatayi kücük bir kabin icine koyup erittim.
  • Tabagimin yanina muz dilimleri ve bir cilek dildim .
  • Cikolali karisimi kasikla kekinve meyvanin üzerine gezdirdim .
  • Hindistan cevizini üzerine ekiledim .
  • Ben bu Adini GÜNDOGDU koydugum tatlimi arkadasim http://pembedusbahcesi.blogspot.com/ gönderiyorum etkinliklerinin devamini diliyorum.
  • Ben sürekli takip ediyorum ama bazen katilamiyorumda Kendilerine basarilarinin devamini diliyorum sevgiler

CIKOLATALI KEK
malzeme
  • 4 tane yumurta
  • 1 su bardak ilik süt
  • 375 gram pudra sekeri
  • 375 gram un
  • 1 paket kabartma tozu
  • yarim bardak aycicek yagi
  • 1 paket vanilya sekeri
  • yarim su bardak cikolata kiriklari

hazirlanimi

  • Yumurta yag ve süttü cirpin icine pudra seker ve vanilya sekerini katip devam cirpin.
  • Unun icine kabartma tozunu katip kivamin icine katip cirpin.
  • Cikolata kiriklarini katinca kasikla karistirin
  • Cemberli kalibin icine yag sürüp unlayin kivamida icine katip 160 derecede pisirin.
  • Ben bu keki yukaridaki tatliyi hazirlamak icin hazirladim.

No comments:

Post a Comment