Thursday, September 10, 2009

FIRINDA SEBZELI MAKARNA


FIRINDA SEBZELI MAKARNA
malzeme

  • 250 gram ispanakli makarna( yesil renkli makarna kullandim )
  • 250 gram kiyma
  • 200 gram beyaz peynir
  • 150 gram kasar
  • 200 gram ciy kirema
  • 400 gramlik hazir karisik sebze(butter gemüse)
  • tuz ot
  • 3 yemek kasik sivi yag
  • 2 dis sarimsak

yapilisi

  • Su kaynayinca icine tuz ve 3 yemek kasik kadar siviyag koyup makarnayi hasladim.
  • Tavaya kiymayi koyup iyice kavurun.Sebzeleri icine koyup yarim su bardak su kayun.
  • Sarimsagini ve baharatinida ekleyip sebzeler yumusayinca ocagi kapatin.
  • Makarnanin suyunu sözdürün .Üzrinde su gecirmeyin .Tüm vitamini gitmemesi icin.
  • Borcamin icine önce makarnanin yarisini esit sekilde yayin .
  • Sebzeli karisimi üzerine dökün .
  • Beyaz peynirin yarisini esit sekilde küp küp dograyipsebzenin üzerine koyun.
  • Kalan makarnayi esit sekilde enüste döseyip kasar ve kalan beyaz peyniri koyun.
  • 200 gramlik ciy kiremayi yemeyin üzerine her tarafina döküp 175 derece firinda pisirin.

Bugün nezaman dir yapmamistim biber dolmasi da yaptim.Tarifini daha önce vermistim .

No comments:

Post a Comment