Sunday, September 5, 2010

2010 3 cü iftar sofram ve cikolata soslu muzlu irmik tatlisi tarifi

Hepinizin Kadir geceniz mubarek olsun.
Ben bu yil esimin erken ise gitmesi nedeniyle sadece tatil günlerinde iftar vere bildim.Soframin son kurulu haliile resim cekemedim unuttum son dakika birakmamak lazim.Iftar sofrasini arkadaslarimiza hazirladim.

menümdekiler

  • Pastirmali kuru fasüyle ((( corba yerine hazirladim ama ablam nohutlu tarhana corbasida hazirlayip getirdi ))
  • Pirinc pilavi
  • et sote
  • Etli yaprak sarma
  • Patatesli kabak mücveri
  • Zeytin yagli kakla
  • Kereviz salatasi
  • Yesil salata
  • Muhallebili kadayif ((dün tarifini verdim ))
  • Lokma tatlisi
  • Cikolatali irmik tatlisi ((arkadasim hazirlayip getirdi))


CIKOLATALI IRMIK TATLISI

malzeme

  • 4 bardak süt
  • 1 tane muz
  • 1,5 bardak toz seker
  • 2 yemek kasik tere yagi
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1,5 bardak irmik
  • 3 yemek kasik hindistan cevizi

cikolata sosu icin malzeme

  • hazir bir paket cikolata sosu sadece birkac dakika mikro dalgada isitilanlardan

hazirlanisi

  • Muzla sütü stab mikseden gecirin.
  • Tere yag seker ve vanilya sekerini tencerteye kalip karistirin.
  • icersine irmigi de ilave edip orta ateste karistirarak pisirin.
  • 3 yemek kasin hindistan cevizini borcamin dabanina pepileyin ki yapismasin tatliniz kolay servis edebilesiniz
  • hazirladiginiz irmik tatlisini kaliba bosaltin bir kasikla düzleyip üzerine cikolataliu sos
  • Soguyunca servise hazir
  • Cevriye ablam hazirladi getirdi ellerine saglik.

Lokma tatlisi

No comments:

Post a Comment