Monday, January 25, 2010

DEYDI EMEKLERIMIZIN KASILIGINI ALDIK .

KIRAZLI PUDING PASTA PUDING PASTA
malzeme

  • 250 gram un
  • 200 gram seker
  • 5 tane yumurta
  • yarim paket kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri

hazirlanisi

  • Keki firin tepsisine de pisir üzeri pembe oluncaya kadar.
  • Asagidaki hazirladiginiz kiremayi
  • üzerine dökün ve mandanilari kiremanin üzerine siralayin .
  • Firinda 5 dakika kadar daha pisir .
  • Soguyunca pasta beyaz renkli guB veya jel Üzerine Glazuru tarifine göre hazirlayip dökün

Kiremasi icin

  • 1 paket vanilya pudingini tarifine göre pisir.
  • 3 tane scmandt hazirladiginiz pudingin icine katip cirpin (kaymakli yogurt )

Üzerine

  • 1 paket pasta jeli (torten guB )
  • Ben kirazin suyunu kattim jelli hazirlarkrn rengi bu yüzden pembe .

  • Ben ayni tariften mandalinali da hazirladim.
  • Bunlari hayir kurumu yardim icin hazirladim.
  • Cikolata keki kizim interneten aldi tarifi kendisi hazirladi mutfagi dagitiyor ama deydi nefisti .
  • 20 tane kizimiz ve oglumuz foklör oynuyor benim kizlerimda oynuyorlar .
  • Elbiselerin türkiyeden piparis verdik 2500 euro kiyafetlerinin parasi 150 euro kiyafetin tanesi böylece aileler icin kolaylik olsun diye dernegimizin destei ile güzel bir gün gecirdik

No comments:

Post a Comment