Sunday, February 7, 2010

gül tatlisi ve nimlenmisim

GÜLTATLISI 2 RENKLI

malzeme
  • 125 gr. oda ısısında tereyagı
  • 1 tane yumurta
  • 1 cay bardak sıvıyag
  • 2 yemek kasik süzme yogurt
  • 3 yemek kasik irmik
  • yarim su bardak pudra şekeri
  • 1 yemek kasik limon suyu
  • 1 paket vanilya
  • 1 tepeleme çay kasik karbonat
  • 1 su bardak nisasta
  • 2 su bardak un
  • 2 yemek kasik kakao


serbeti için

  • 3 su bardak tozşeker
  • 4 su bardak su
  • yarım limonun suyu

Yapılışı

  • Önce şerbeti hazırlayın.
  • Bunun için tozşekeri ve suyu bir tencerede kaynadıktan sonra 5 dakika daha kaynatıp limonunu ilave edin.
  • Serbetini ilikmaya birakin.
  • Hamurrunu kakao haric önce sivilari karistirin soran un ,nisasta ve karbonatinida ekleyip iyice yugurun.
  • Yumusak bir hamur elde edin.
  • Hamuru esit sekilde 2 ye bölün hamurun 1 risine kakao yu katip iyice yugurun
  • Merdane ile beyaz hamuru yarım cm kalınlığında açın.
  • Bir çay bardak ile yuvarlaklar kesin.
  • Fotografta görüldügü gibi 4 tane yuvarlagi üst üste bindirin.
  • Aralarından bir yuvarlayin bikakla kesip tepsiye siralayin 170 derecede pisirin .
  • Ilik serbeti üzerine döküp 15 dadi kadar sonsa üzerlerine ceviz veya findikla servise hazir.
  • Ben ceviz kullandim hem cok piratik hede nefis bir tatli afiyetler olsun

NIMLEDI ARKADASIM BENIDE http://www.cemilecelezzetler.com/

Cevap veriyorum cemile arkadasimin sorularina sorularina

  • Bloğunuzu ne zaman açtınız ?
  • 09.11.2008 da ilk tarifimi paylastim.
  • Bloğunuzda işlediğiniz konular nelerdir?
  • Tariflerim ve nimlere cevap
  • Bloğunuzla ilgili düşünceleriz?
  • seviyorum paylasmak güzel.
  • Bloğunuzda yazdığınız ilk yazı hangisidir?
  • tarif haric kizimin dogum günü
  • Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?
  • bülbülün yeri
  • İlk yorumu yazan kişi kimdi?
  • enistem
  • En çok yorum alan yazınız hangisi?
  • kizimin dogum günü
  • Beğenildiğini düşündüğünüz yazınız?
  • yemek blogu oldugu icin baska seyleri yayinlamamaya özen gösteriyorum
  • Tarafınızdan düzenlenen etkinlik var mı?
  • hayir
  • Katıldığınız etkinlikler?
  • calisiyorum katilmaya zaman zaman
  • 1OO'ün katlarında ki üyeleriniz ?
  • 259 izleyicim var
  • Toplam yazı adediniz?
  • 335 kayit adetim var ama ben bazi zaman lar 3-4 tarifi bir kayitta da verdigim cok oluyor
  • Her gün ziyaret ettiğiniz arkadaşlarınız?
  • o gün yeni kayit etmis arkadaslarimi genelde ziyaret ediyorum.
  • Bloğunuzun size kazandırdıkları nelerdir?
  • deyerli arkadaslar , doslar ve yeni tarifler

No comments:

Post a Comment