Thursday, May 6, 2010

krep tarifi

KREP

malzeme
  • 3 tane yumurta
  • 1 litre süt
  • 1 tutam tuz
  • 3-4 yemek kasik ay cicek yagi
  • 1 su bardak toz seker
  • 650 gram un
  • 1 tatli kasik kabartma tozu

hazirlanisi

  • Önce yumurtaları çırpın.
  • Ardından unu kabartma tozunu ekleyip cirpmaya devam edin.
  • Sütü azar azar içine ekleyin ki top olmasın.
  • Tuzu ve yaginida en son ekeyip krep hamurunuzu oluşturun.
  • Teflon tavanin icine yag damlatin pecete ile hertarafina sürün.
  • Kızgın tavaya, krep hamurundan yarım kepçe kadar dökün.
  • Çok ince bir hamur oluyor.
  • Bir tarafi pisince yavasca bir ucunda kaldirip diyer tarafini cevirin.
  • Sagli sollu pisirin.
  • Ben icine Paradis puding tozunu soguk sütle cirptim bir az sütünü fazla koydum .
  • Kreplerin icine bu hazirladigim vanilyali pudingle sardim .
  • Üzerlerine tarcin la tamamladim.
  • Bu tariften yaklasik 35 tane kirep cikiyor .

No comments:

Post a Comment